برنجبرنج طارم

بهترین برنج برای رستوران ها و هتل ها کدام است؟

معمولا در هر نقطه ای از این کره خاکی که باشیم، به مواد غذایی نیاز داریم. رستوران ها، آشپزخانه ها و هتل ها و… مکانی برای خدمت به مردم برای صرف غذا می باشند. در فصل هایی از سال تعداد مسافرت در سراسر کشور افزایش پیدا می کند، مسافران زیادی برای صرف غذا به رستوران ها و کترینگ ها مراجعه می کنند.

بنابراین برای رستوران ها یک فضای رقابتی به وجود می آید که باید در کیفیت و انتخاب مواد اولیه و غذای نهایی دقت و توجه لازم را داشته باشند. انتخاب یک برنج خوب توسط رستوران ها تا حد زیادی می تواند، مشتری های زیادی را به سمت خود جذب کند. در ادامه می خواهیم بدانیم چطور یک برنج خوب برای رستورانمان را انتخاب کنیم؟

برنج مناسب رستوران ها و هتل ها

زمانی که مشتری وارد یک رستوران لوکس و بزرگ می شود، انتظاراتی که از آن مکان دارد هم باید زیاد و بزرگ باشد. وقتی منوی غذا را باز می کند باید با کلی غذاهای خوب و هیجان انگیز مواجه شود. قطعا برنجی را که انتخاب می کند باید برنجی باشد که هم معطر و لذیذ باشد و هم از نظر ظاهری خوش پخت و ظاهری شفاف و زیبا داشته باشد به این صورت است که رضایتش جلب خواهد شد و به یک مشتری دائم ما تبدیل خواهد شد.

بهترین برنج ایرانی برای رستوران ها و تالارها چه ویژگی هایی دارد؟

با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید برنج ایرانی خوب و مرغوب را برای رستوران ها و تالارها خریداری و از پخت آن لذت ببرید:

  • برنج خشک باشد.
  • برنج ترک و بند نداشته باشد.
  • برنج دارای شفافیت باشد.
  • برنج بایستی برنجی یک دست و همگن باشد.
  • برنج داری عطر داشته باشد.
  • برنج خوش پخت باشد.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.

محبوب ترین برنج برای رستوران ها کدام است؟

تفاوتی که یک منو با برنج طارم محلی و منویی که برنج شیرودی دارد کاملا مشخص و مبرا است. برنج طارم محلی فریدونکنار محبوب ترین برنج برای پخت و پز در آشپزخانه ها و تالارها می باشد. در هنگام پخت قد کشیده، عطر و بوی معطر بالایی دارد. این نوع برنج به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب برای مراسم ها، رستوران دارها و کارمندان ادارات بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

به دلیل کیفیت مطلوب مشتری شما حس و طعم خوب برنج ایرانی را می چشد و رضایتش بهترین بازخورد برای شماست. به گونه ای که بارها برای صرف غذا رستوران شما را انتخاب می کند.

بعضی از مشتریان به کم قانع نیستند و ترجیحشان برنج پاییزه یا همان برنج کشت دوم است. بهترین برنج در عطر و طعم و مزه.

آیا برنج شیرودی برای رستوران ها مناسب است؟

برنج شیرودی از نوع برنج های پر محصول است. برنجی است که بعد پخت به خوبی قد می کشد و دون می شود ولی عطر و طعم پایین تری نسبت به برنج طارم دارد. از نظر ظاهری بسیار شبیه به برنج طارم هاشمی بوده و لذا به هنگام خرید برنج شیرودی باید دقت کافی را داشت.

در مقاله روش هایی برای تشخیص برنج شیرودی و طارم هاشمی را مطالعه فرمایید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خواهان کیفیت متوسط برنج به همراه قیمت مقرون به صرفه باشید، برنج شیرودی گزینه مناسبی است. البته برنج فجر نیز با کیفیتی بالاتر از برنج شیرودی محصول پیشنهادی برای رستوران دارهاست. برنج فجر عطر و بوی بالاتری نسبت به برنج شیرودی دارد و بعد از پخت دانه های کشیده و خوش ظاهری دارد.

قیمت برنج عمده برای رستوران

برنج های رستورانی برحسب نوع و مقدار برنج، قیمت متفاوتی را هم دارند. معمولا برنج های رستورانی در حجم های زیاد خریداری می شوند لذا با قیمت مناسب تری ارائه می شوند.

خرید عمده برنج رستورانی

رستوران ها و تالار ها مصرف برنج بالایی دارند بنابراین باید برنج خود را به صورت عمده از فروشگاه معتبر تهیه کنند. برنج می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد پس بهتر است که رستوران داران گرامی دقت کافی را در خرید برنج داشته باشند و با خرید مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

در فروشگاه کشت لند برای خرید عمده و خرده برنج کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا با مشاوره بهترین و با کیفیت ترین برنج را تهیه فرمایید.

اگر می‌خواهید از قیمت روز برنج آگاهی داشته باشید، به صفحه لیست قیمت روز برنج کلی و جزیی مراجعه کنید.

فاطمه صالحی

من 26 سالمه. فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری هستم. چند سالیه که تو زمینه نویسندگی و تولید محتوا فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
صفحه رسمی اینستاگرام فروشگاه اینترنتی کشن لند تماس مستقیم با واتس آپ